Cibap » Augmented Reality toegepast op een visitekaartje

Augmented Reality toegepast op een visitekaartje

Geef jezelf als merk een gezicht; dat was de opdracht die Tarik kreeg. Hij zit in fase 2 van de opleiding ICBD (International Creative Business Developer). Hoe pak je dit nou aan? Voor Tarik geen probleem, hij bedacht creatieve ideeën voor dit project.

  • student Tarik Charroud
opleiding(en)
Augmented reality toegepast op een visitekaartje
Augmented reality toegepast op een visitekaartje

Augmented reality toegepast op een visitekaartje

Onderzoek
Onderzoek

Onderzoek

Hij begon met een onderzoek naar zichzelf en keek daarbij naar zijn hobby’s, achtergrond, stijl en andere interesses. Wat maakt Tarik nou echt ‘Tarik’?

Nieuwe technieken
Nieuwe technieken

Nieuwe technieken

Tarik koos ervoor om AR (augmented reality) toe te passen bij het ontwerpen van zijn visitekaartje. Hij geeft aan dat deze nieuwe techniek past bij hem als persoon, omdat hij van zichzelf technisch is en gefascineerd door technologieën.

Eindresultaat
Eindresultaat

Eindresultaat

Het eindresultaat bestaat uit twee producten; het logo en visitekaartje. Het visitekaartje is gemaakt voor in de toekomst, omdat AR alleen via en speciale app bekeken kan worden. Tarik denkt dat in de toekomst het mogelijk is dat alle mobieltjes AR weer kunnen geven.