Op 7 februari vond de Cibap Business Meeting plaats, deze organiseerden we samen met het Topcentrum e-commerce. We ontvingen vele externe gasten en lieten ons samen met hen inspireren. Thema was The Future of Shopping en anchorman Marco Wolters leidde de bijeenkomst.
Diverse keynote sprekers gaven hun kijk op de winkel van de toekomst, maar ook onze studenten bogen zich over de vraag hoe de winkel van 2062 eruit zal zien. Zij voorspelden onder andere dat offline van groot belang zal blijven. Het sociale aspect van de winkel is en blijft belangrijk, maar ‘blurring’ gaat een grote rol spelen. De grenzen tussen branches vervagen. Kortom een inspirerende bijeenkomst!
Op 7 februari vond de Cibap Business Meeting plaats, deze organiseerden we samen met het Topcentrum e-commerce. We ontvingen vele externe gasten en lieten ons samen met hen inspireren. Thema was The Future of Shopping en anchorman Marco Wolters leidde de bijeenkomst.
Diverse keynote sprekers gaven hun kijk op de winkel van de toekomst, maar ook onze studenten bogen zich over de vraag hoe de winkel van 2062 eruit zal zien. Zij voorspelden onder andere dat offline van groot belang zal blijven. Het sociale aspect van de winkel is en blijft belangrijk, maar ‘blurring’ gaat een grote rol spelen. De grenzen tussen branches vervagen. Kortom een inspirerende bijeenkomst!