ondernemendheid

ondernemendheid

Cibap studenten weten wie ze zijn en staan stevig
in hun schoenen; ze begrijpen personal branding. Ze kennen hun kwaliteiten, voelen zich verantwoordelijk, tonen lef en durven beslissingen te nemen. Dat maakt ze sterke, betrouwbare (netwerk)partners. En daar kom je verder mee.

Cibap studenten zien altijd kansen

Cibap studenten zetten hun creatieve brein aan het werk, ook voor zakelijke en commerciële uitdagingen. Ze zien en grijpen kansen. Zijn bekend met (online) marketing en weten dit goed in te zetten. Onze studenten kunnen samenwerken in projecten, staan open voor maatschappelijke en vaktechnische ontwikkelingen en gaan daar bewust naar op zoek. Ze pakken verantwoordelijkheid naar zichzelf, naar anderen en naar de maatschappij. Cibap studenten, je herkent ze aan hun ondernemendheid.

CIBAP GAAT RICHTING 2025…

  1. in de lesprogramma’s meer nadruk leggen op alle aspecten van online marketing en e-commerce. We leiden onze docenten daar, voor zover nodig, extra in op. Ons streven is om in 2025 studenten te stimuleren om zelf les te geven aan medestudenten en docenten.
  2. studenten laten ervaren dat het belangrijk is om deel uit te maken van ondernemersnetwerken. We gaan nog nauwer samenwerken met onze studentenvereniging en ons netwerk van alumni; voorheen Cibap studenten, nu actieve zelfstandig ondernemers. We organiseren events, kennisbijeenkomsten en scholing om zo iedereen samen te brengen.
  3. sterker inzetten op Personal branding. We zien dat het in de creatieve industrie steeds belangrijker wordt om je eigen persoonlijke kracht en eigenheid helder te hebben. Daar gaan we onze studenten actief in begeleiden.
  4. starters onder studenten en alumni verder ondersteunen door het opzetten van een Centre of Entrepreneurship.
  5. het in de markt zetten van producten van starters ondersteunen o.a. door het bieden van een platform, fysieke ruimte en ondersteuning bij productie en verkoop